Γιώργος Πέικος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
2022
Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με θέμα διδακτορικής διατριβής: «Φαινόμενα και έννοιες στην κλίμακα του νάνο: Θέματα μάθησης και διδασκαλίας στο Δημοτικό σχολείο».
2018
Επιμορφωτικά σεμινάρια Δια Βίου Εκπαίδευσης - ετήσιας διάρκειας με θέμα: «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» (600 ώρες).
2016
Μεταπτυχιακός Τίτλος Σπουδών στις «Επιστήμες της αγωγής» με κατεύθυνση ειδίκευσης τις «Θετικές επιστήμες και νέες τεχνολογίες», Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.
Διπλωματική εργασία: «Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας για τη διδασκαλία περιεχομένου της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας στο δημοτικό σχολείο». Επόπτης: Άννα Σπύρτου, Αναπληρώτρια καθηγήτρια ΠΤΔΕ, ΠΔΜ.
2013
Πτυχίο Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας, Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.
Πτυχιακή εργασία: «Ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία της νανοτεχνολογίας στο δημοτικό σχολείο». Επόπτης: Άννα Σπύρτου, Αναπληρώτρια καθηγήτρια ΠΤΔΕ, ΠΔΜ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
Εκπαίδευση στη Νανοεπιστήμη-Νανοτεχνολογία
Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες
Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Υλικού στις Φυσικές Επιστήμες
Διδακτικές-Μαθησιακές Ακολουθίες
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Μεταδιδακτορικός Ερευνητής, Διδακτική Φυσικών Επιστημών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (ΠΤΔΕ), Πανεπιστήμιο Κρήτης (2024-σήμερα)
Ερευνητής στο έργο: Development of an Integrated STEM Teacher Identity for Climate Education, STEM-ID (2024)
2022-2023 (χειμερινό εξάμηνο). Από τη θέση του Ακαδημαϊκού Υποτρόφου δίδαξα δύο μαθήματα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας: (α) ΥΕ338 Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου στις Φυσικές Επιστήμες (Ε΄ εξάμηνο) και (β) ΥΕ355 Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση εκπαιδευτικών δράσεων σε χώρους τεχνοεπιστήμης (Ζ΄εξάμηνο).
2022-2023 (εαρινό εξάμηνο). Από τη θέση του Εντεταλμένου Διδάσκοντα, δίδαξα δύο μαθήματα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας: (α) Υ405 Διδακτική Φυσικών Επιστημών (Δ΄ εξάμηνο) και (β) ΥΕ350 Ανοιχτά διερευνητικά περιβάλλοντα μάθησης στις Φυσικές Επιστήμες (Ε ΄εξάμηνο).
2022-2023 (εαρινό εξάμηνο). Από τη θέση του Εντεταλμένου Διδάσκοντα, δίδαξα ένα μάθημα στο Τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ, στο Π.Μ.Σ. Διδακτική της Φυσικής και Εκπαιδευτική Τεχνολογία: Σύγχρονες Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις.
Διδάσκων στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες, το Περιβάλλον και την τεχνολογία του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, στο μάθημα "Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας" (2021-2022 χειμερινό εξάμηνο)
Επιμορφωτής εκπαιδευτικών Α/θμιας σε θέματα νανοτεχνολογίας και διερευνητικής διδασκαλίας
________________________________
Μέλος του εργαστηρίου Εργαστηρίου Διδακτικής Θετικών Επιστημών (ΕΔΘΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης https://edthe.edc.uoc.gr/</p>
Μέλος του Laboratory of Science and Sustainability Education (S.S.E. Lab) του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας https://www.felab.edu.uowm.gr/<br>
Μέλος της κοινότητας FLORINANO
Μέλος της European Science Education Research Association (ESERA)
Μέλος της Ένωσης για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία (ΕΝΕΦΕΤ)